TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Thursday, December 24, 2009

Majlis Taaruf dan hari kecermerlangan pelajar PAS Cawangan Manjung Point


Naib Yang Di Pertua PAS kawasan Lumut sedang menyampaikan sumbangan kecemerlangan pelajar UPSR kepada salah seorang anak ahli PAS di Taman Manjung Point, Seri Manjung.


Anak saudara Abu Hassan pun dapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan UPSR baru-baru ini dari Sekolah Rendah Islam At Taalim di Seri Manjung.

Semalam PAS Cawangan Manjung Point telah mengadakan satu majlis Taaruf dikalangan ahli-ahli cawangan dan majlis pemberian sumbangan kepada pelajar cemerlang anak-anak ahli dari cawangan tersebut. Tetamu jemputan di majlis tersebut ialah Naib Yang Dipertua PAS Kawasan Lumut dan Ketua Penerangan PAS Kawasan. Beliau telah memberi ucapan dan tazkirah ringkas kepada yang hadir berkaitan kaedah-kaedah mendidik anak supaya mereka menjadi cemerlang di dunia dan akhirat. Keseimbangan dalam mendidik anak anak sangat perlu agar ianya dapat diurus dengan baik dan tidak terjebak dengan gejala yang tidak sihat kebelakangan ini akibat pengaruh luaran.Hadirin dan para tetamu telah dihidangkan dengan nasi beriani gam oleh chef terkenal di cawangan tersebut. Dengan adanya perjumpaan seperti ini, dapatlah mereka berkenal-kenalan diantara satu sama lain dikalangan ahli yang kebiasaannya sangat sibuk dengan tugas masing-masing.

No comments:

Post a Comment