TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Monday, December 21, 2009

Dato' Seri Nizar dan Dato' Ngeh bersama isteri masing-masing bertemu rakyat di Pasir Panjang



Dato' Seri Nizar, Dato' Ngeh dan Datin bersama 2 pasang pengantin di Felcra Lekir.


Dato' Ngeh dan isteri tidak ketinggalan bersama pengantin makan mengikut adat istiadat melayu

 
Bersama pengantin Dato' Seri Nizar sempat bergambar dengan Lekir Motor Kelab. Mereka sangat gembira dapat bergambar bersama wakil rakyat mereka.


Datin Fatimah Taat dan Datin Ngeh juga tidak ketinggalan bergambar dengan penduduk Felcra Lekir


Dalam kesibukan dengan jemputan kenduri kahwin sempat juga Dato' Seri Nizar menyelesaikan beberapa masalah rakyat di Pusat khidmat masyarakat ADUN Pasir Panjang, di Seri Manjung.


Datin Seri Fatimah dan kumpulan Marhaban Barzanji Daerah Manjung di Masjid Kampung Sitiawan.


Dato' Seri Nizar dan Orang Besar Jajahan Manjung (OBJ) di majlis Perasmian Mesyuarat Agung Persatuan Marhaban Barzanji Daerah Manjung di Masjid Kampung Sitiawan.


Dato' Seri Nizar bertemu dengan Ahli Himpunan Penyokong PAS  kawasan Lumut yang terdiri dari kaum India dan Cina di Seri Manjung.
 
Penduduk Kampung Parit Haji Dollah, Sungai Tiram, Lekir sedang mendengar ceramah Hijratul Rasul di Surau Kampung mereka dengan penuh khusyuk dari wakil rakyat mereka, Dato' Seri Mohd Nizar yang sering turun padang bertemu rakyat.



Di Surau Parit Haji Dollah, Lekir Dato' Seri Nizar sedang menyampaikan ceramahnya berkaitan Hijratul Rasul dan sedikit maklumat semasa berkaitan keadaan politik Perak juga disampaikan.

No comments:

Post a Comment