TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Saturday, October 31, 2009

KATA-KATA BLOGGERS YANG MENCARI NAMA DAN PUBLISITI - PASTI KAU DAPAT DAN PEROLEHI JIKA KAU MAHU

AYAT DI BAWAH YANG DIPAPARKAN OLEH SEORANG YANG BLOGGER MEDIA BARU UNTUK DITELITI, PERAMATI DAN DITAPIS UNTUK KITA BUANG JAUH-JAUH DAN TIDAK MENGKHIANATI PERJUANGAN.

Gua tidak mempunyai akhlak yang baik untuk menegakkan satu negara Lu, ya Allah. Tapi gua mempunyai kecerdasan dan keberanian yang boleh melanggar Hadi tahun depan. Harap Lu kekalkan kecerdasan gua, dan tidak membolak-balikkan keberanian gua. Gua kembalikan anugerah yang Lu pinjamkan kepada gua dan rakan-rakan ke jalan Lu kembali. Lu mudahkanlah ya Allah.


Jumpa projek langgar Hadi tahun depan. Insyaallah. Amin.mai...

Teman tak kenal dia....Tapi itulah ayat yang terpapar dalam blog dia. Teman beranggapan dia bercita-cita dan ada matlamat tersembunyi demi menjadi terkenal menumbangkan seorang pemimpin yang kita sama-sama pilih sebagai pemegang amanah. Teman tak kenal dia dari parti mana... Kawan-kawan seangkatannya pun ramai... .Mungkin tahun depan dia dan rakan-rakannya dapat bonus besar. Teman berharap kepada pejuang yang ada etika dan adab, marilah kita menjadi jamaah yang istiqamah dalam perjuangan.Tegakkan kebenaran tumbangkan kebatilan. Islam adalah cara hidup dan bukan matlamat menghalalkan cara. Jangan gunakan teori Pecah dan Perintah. Allah maha melihat apa yang kita lakukan.

No comments:

Post a Comment