TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Thursday, January 7, 2010

DS NIZAR BEREHAT DI WAD 8C HOSPITAL TUANKU BAINUN, IPOH.


 
 
 
 
 


3 comments:

  1. Tidak timbul soal elak ataupun GADAI NYAWA dari kes Nizar ini memandangkan kemalangan yang berlaku itu adalah satu kemalangan yang serius. Mana mungkin kenderaan boleh TERBALIK jika kita memandu di dalam kawalan yang cermat dan juga mengikut Had laju yang di benarkan!

    Baru seminggu yang sudah kita di kejutkan dengan kematian 10 orang penumpang Bas yang terlibat dalam kemalangan di Perak akibat dari kecuaian pemandu Bas tersebut. Hari ini Bekas MB Perak Nizar pula telah terlibat dalam kemalangan yang juga berpunca dari KECUAIAN akibat SIKAP pemanduaan yang tidak berhemah.

    Bagaimana hendak di jadikan contoh kepada Rakyat jika Pemimpin sendiri mempamerkan satu contoh yang tidak baik kepada rakyat dalam SIKAP pemanduan secara berhemah?

    Apa sekalipun yang pihak Nizar ingin mengatakan dalam kemalangan ini, Gomo cuma berharap agar pihak Polis Trafik yang menyiasat kes berkenaan agar tidak mengecualikan keistimewaan Nizar kerana bergelar "Dato Sri". Penyiasatan menyeluruh perlu di lakukan dan Akta Polis 1987 43(1) WAJIB di guna pakai dalam siasatan dan pendakwaan dalam kes Nizar ini.


    http://www.papagomo.com/2010/01/gempar-nizar-akan-di-dakwa-di-mahkamah.html

    ReplyDelete
  2. PERGERAKKAN KITA SENTIASA DIPERHATIKAN OLEH ALLAH DAN PARA MALAIKATNYA SEBAGAI PARA PETUGAS SETIA. kITA BERIMAN DENGAN QADA' DAN QADAR ALLAH SERTA BERIMAN JUGA DENGAN PARA MALAIKATNYA. ORANG YANG BERIMAN SAHAJA AKAN DIPILIH OLEH ALLAH MASUK KESYURGANYA. KATAKANLAH QALLU INNA WAINNA ILAHIRAJIUN BILA MENERIMA BERITA MUSIBAH DAN KEMATIAN. BUKAN MENGAPI-APIKAN KEBENCIAN MACAM GOMO YANG MENJADI MUSUH KEPADA PAS DAN TEMAN KEPADA UMNO. SEMOGA ADA BALASAN UNTUK GOMO SAMADA DIDUNIA ATAU AKHIRAT SETIMPAL DENGAN AMAL PERBUATANNYA.

    ReplyDelete