TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Wednesday, September 8, 2010

Bukti Kejahilan Agama Remaja Melayu Malaysia! Siasat siapa mereka ini?





Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.


Muslimin dan Muslimat sekelian.


Salah satu tanda hampirnya Kiamat adalah bilamana umat Islam Akhirul Zaman mempersendakan atau buta terhadap adab dan peraturan hukum hakam agama mereka sendiri.


Kejahilan anak anak muda Melayu Malaysia sudah melangkau segala perbatasan tata susila dan golongan remaja sewel seperti di atas sudah terbukti dengan segala macam gejala songsang dan keruntuhan akhlak seperti terbukti didalam video diatas!


Jika di zaman Sayyidina Umar al Khattab, berlaku perbuatan kurang ajar dan biadap terhadap Zikrullah seperti dilakukan oleh anak anak muda remaja wanita di atas, bukan setakat penampar yang akan singgah pada wajah wajah mereka yang mempersendakan salah satu amal ibadah didalam agama kita tetapi saya yakin sudah dipancung setiap seorang dari iblis berwajah manusia di atas!


Anak anak siapakah ini?


Ada yang sorang tu siap membuat aksi nak termuntah bilamana kawan dia yang sebelah dok berzikir sambil melakukan aksi Dikir Barat Kelantan!


Terus terang saya katakan, saya terpaksa menahan amarah dan benci teramat sangat dimasa saya berpuasa apabila melihat kelakuan teramat biadap mereka ini yang nyata berbangsa Melayu tetapi perangai dan perlakuan mereka melampaui perbuatan biadap budak budak kaffir laknatullah!!!


Saya mohon barangsiapa yang kenal muka muka ini untuk menghubungi saya di emel mahaguru58@gmail.com untuk saya susuli dengan pihak jabatan agama.
Di petik dari mahaguru58.blogspot

No comments:

Post a Comment