TRELLER JELAJAH

TRELLER JELAJAH

Undilah PAS

Undilah PAS

Saturday, January 15, 2011

Dato' Seri Nizar membuat lawatan Pondok Hadis At Taalim di Seri Manjung.

Pelajar pengambilan pertama Pondok Hadis At Taalim, Seri Manjung bergambar bersama YB Dato' Seri Ir Haji Mohd Nizar Jamaluddin ADUN Pasir Panjang. 
Laksamana Pertama (B) Hj Imran dan Ust Zaem sebagai Ahli Jawatan Kuasa Pondok sedang menerangkan sesuatu dalam lawatan singkat  Dato' Seri Nizar.
Motivasi disampaikan kepada pelajar pondok agar belajar bersungguh-sungguh untuk mendapatkan ilmu.
Pelajar-pelajar mendengar nasihat Dato' seri Nizar sebagai motivasi untuk mereka.
Pelajar-pelajar At Taalim mengerumuni Dato' Seri Nizar di atas tilam mereka dimana beliau cuba merasakan keempukan tilam pelajar di sini.

Dalam lawatan singkat Dato' Seri Nizar semalam, beliau sempat membuat lawatan singkat ke Pondok at Taalim di Seri Manjung. Pondok ini yang baru sahaja di buka pada hari isnin yang lalu adalah merupakan pondok pengajian dalam ilmu hadis. Dalam pengambilan yang pertama, seramai 22 pelajar telah mendaftar dan tinggal di asrama yang disediakan. Kehadiran Dato' Seri Nizar ke Pondok ini mengembirakan para pelajar disini kerana dapat bersua muka dengan pemimpin kegemaran mereka. Dato' Seri Nizar sempat menyampaikan sedikit motivasi kepada para pelajar agar berusaha bersungguh-sungguh untuk berjaya dalam ilmu yang kurang di ambil pilihan untuk pengajian. Dalam lawatan singkat itu juga Dato' Seri Nizar membuat lawatan ke tempat penginapan mereka. Banyaklah peralatan dan kemudahan yang belum sempurna yang memerlukan bantuan sumbangan orang ramai agar para pelajar dapat belajar dengan lebih lebih selesa. Kepada para dermawan atau individu yang perihatin bolehlah menghulurkan sumbangan kepada pondok berkenaan.

No comments:

Post a Comment